Höst

Hösten är helt underbar när det är soliga dagar. Tyvärr har det inte varit så många av dom, så man får försöka att ta vara på dom.
Tränar på med min fina Delta. Det blir spår, lydnad & lite bett i trasa. Tränar Clip lite också. Kan inte låta bli. Han är så härlig att jobba med. Öxo jobbar på med husse. Dom var & gjorde eftersöksprovet för ett par veckor sedan. Öxo är så himla duktig, fixade det med bravur :)
Tino lever livets glada dagar med härliga skogsprommisar & kravlös träning med mycket belöningar.
Godis ska det va :D
 
Min underbara vackra Tino <3 <3
 
Delta & Clip busar i vanlig ordning :)
 
 
Finaste Clippis!
 
Öxo go pojken<3
 
Min "lill puppa du" <3
 
Hoppas ni alla får en bra höst!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Så fina bilder på fina hundar!
Ha en skön höst ni oxå!
Hälsningar från Västhammar

Postat av: Eva me flock

i vanlig ordning har du lyckats med konst i din blogg ;) pussa på tintibusen MIN :)

2012-10-25 @ 22:32:30
Postat av: Catrine Forsell

du tar de finaste fotograierna på de (näst) bästa hundarna. härligt att se hur de växer och utvecklas...
kul att följa...
ska försöka komma ner tillsommaren... skulle vara kul att ses..=))
mvh Catrine

2012-10-25 @ 22:34:55
URL: http://www.goldtwisters.se
Postat av: Kristin och prussiluskan

Underbara foton vännen, som alltid!! Hösten är fin, dina härliga vovvs ännu finare... Härlig höst till dig med, kramar!

2012-10-25 @ 23:25:10
Postat av: Inger

tur att det varit någon soldag så att det gott bra att fota.Det är så fina bilder på vovvarna.

2012-10-27 @ 12:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback