Kennelträff Mycklegensjö

Ja bättre sent än aldrig...man är lite dålig på att uppdatera nu för tiden. Tror FB är största boven.
Nu är det ju ett tag sedan vi hade lägret, men jag tänkt ändå lägga ut lite bilder :)
Onsdag v 29 bar det i väg till underbara Myckelgensjö. Det är så härligt där. Mycke fin skog att vara i :)
 
Jag har kaffet!!
 
Härligt, då åker vi ut till skogen!
 
Clip kör uppletande
 
Mini rockade lös i sökskogen. Det var jättekul att se henne. Hon var jätteduktig!!
 
Öxo med Anders var inte sämre dom :)
 
Tino & jag passade på att mysa lite i skogen <3
 
Kattis gick inte säker hon heller ;)
 
Matte!! Det är du & jag mot världen. Finaste Tarass <3
 
 
 
Vi fick låna Karolas appellplan för lydnadsträning :)
 
Toka, dutti hunn!!
 
Bengt & Smokey
 
 
Yadi & Dyra fick köra lite bus med Anders.
 
Yadi
 
 Dyrgripen
 
Clip tränade IPO
 
Vov fick koppla av lite & ta ett härligt dopp efter träningen. Det uppskattades!
 
 
 
Snart spårning på g. Kattis & Dyrgripen
 
Yadi spårar
 
 Belöning!!
,

Finaste bilden på mig & Delta <3 TACK Kattis för denna underbara bild!!
 
 
TACK Elle för i år! Vi ses nästa år!!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lilian

Oj vad vi har väntat på nåt inlägg! Fina bilder Annica! Igen!
Kram från Västhammar

Postat av: Inger

Vilka fina bilder på vovvarna.Sista bilden på dig och delta var super, många känslor bakom den. Det sysn att vovvarna är allt för dig

2012-09-08 @ 18:35:36
Postat av: Kattis

Yay! Vad roligt att få se alla bilderna från lägret och därmed återuppleva mysiga känslan på kennelläger samt sommarvärmen. : )
Av någon anledning får jag alltid tårar i ögonen när jag ser den där bilden du tog av Tarass när han sitter och tittar upp på mig... I bilden känner jag verkligen det du skrev från honom; Du och jag matte! <3
Jag måste få tummen ur och tigga lite mer kamplek av Anders med Dyra! Det var nyttigt för henne och han var så duktig att anpassa till henne som individ. : ) Hon behöver få känna att det är ok att inte vara så mammig. : )
Badbilderna är ju helt KANON! Så härligt! : )
Och så glad att du gillar den sista bilden med dig och Deltis, det gör gott när man vet att man kan glädja någon med så lite. <3
Kram!

2012-09-11 @ 18:57:28
URL: http://www.ghedoes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback